درباره ما

تجارت الکترونیک طی سال های اخیر رشد پر شتابی را تجربه کرده و در پی آن با افزایش استفاده از اینترنت و فضای مجازی، مشاغل آنلاین راه خود را به کشور باز کردند. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز، تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن ترغیب می کند. مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی در کمترین زمان نیاز کاربران را برطرف می کند و جایگزین خوبی برای روش سنتی و وقت گیر خرید کردن است.

              با یک نگاه کلی و دقیق به آمار کاربران اینترنت             متوجه رشد 7 برابری کاربران اینترنت نسبت به رشد جمعیت می شوید؛ یعنی به ازای هر 1 فرد متولد شده در جامعه، 7 کاربر جدید به مجموعه کاربران اینترنت افزوده می‌شود.

 

 

مجموعه فانتزی فعالیت خود را درزمینۀ پوشاک از سال 1394 آغاز نمود و طی این سال‌ها تلاش کرده که در مسیر بهبود تجربۀ خرید پوشاک با کیفیت در ایران گام بردارد. مجموعه فانتزی همواره خود را در مورد قیمت گذاری عادلانه مسئول می داند و همیشه تلاش کرده است با ارائه قیمت های مناسب برای تمام مشتریان خود امکان خرید راحتی را فراهم کند.

 فانتزی در راستای فرهنگسازی خرید اینترنتی خود را به اصولی متعهد می داند که عبارتند از:

  • ارسال سریع کالا
  • تضمین قیمت گذاری عادلانه
  • تضمین اصالت کالای مشاهده شده در سایت و کالای ارسالی و… 

 

 

مجموعه فانتزی تمام تلاش خود را خواهد کرد که خریداران سایت بتوانند تجربه متفاوتی از خرید اینترنتی داشته باشند.کالاهایی که در مجموعه فانتزی مشاهده می نمایید با نهایت دقت و ظرافت انتخاب شده‌اند‌ و با همین دقت و جزئیات ارائه و تحویل داده می‌شوند.

 

با کمک فعالان این صنعت توانسته ایم تولیدات صنعتی و مدرن داخلی را با استفاده از مواد اولیه مرغوب، در جهت رفع هر چه بهتر نیازهای مشتریان خود فراهم کنیم.مجموعه بزرگ فانتزی دست در دست شما و به پشتوانه تیمی فعال و نوآور به سمت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شما عزیزان قدم بر خواهد داشت.