سوالات متداول

پر تکرار ترین سوالاتی که از ما پرسیده شده است را می توانید در این بخش ببینید که برای دسترسی راحت تر شما دسته بندی شده اند. امیدواریم که جواب سوالات خود را پیدا کنید، در صورتی که پاسخ سوال خود را نیافتید می توانید از طریق صفحه “تماس با ما” با مجموعه ما ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید.

1چطور میتوانم مشخصات کاربری خود را ویرایش کنم؟

برای ویرایش مشخصات کاربری خود مراحل زیر را انجام دهید:

1_ به بخش “حساب کاربری من” واقع در منوی سایت بروید و یا آیکون ورود/عضویت را کلیک کنید. (اگر از قبل وارد حساب کاربری خود شده باشید نام شما در آیکون ورود/عضویت نمایش داده می شود.)

2_ بعد از ورود به حساب کاربری من، به بخش اطلاعات حساب کاربری بروید.

3_ بعد از ویرایش اطلاعات حساب کاربری خود، ذخیره تغییرات را کلیک کنید تا تغییرات اعمال شود.

 

2چگونه آدرس خود را در حساب کاربری ثبت کنم؟
  1.  به بخش “حساب کاربری من” بروید.
  2.  “آدرس ها” را کلیک کنید.
  3. ویرایش را کلیک کنید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.
  4. بعد از تکمیل آدرس تان ذخیره آدرس را انتخاب نمایید.

 

           

 

اگر شما پس از عضویت در سایت، به بخش سبد خرید بروید و خرید خود را انجام دهید، آدرسی که برای ارسال محصول وارد کرده اید به صورت خودکار در این بخش ذخیره می شود.

 

 

 

   همچنین شما می توانید با ورود به “حساب کاربری من” و مراجعه به بخش “آدرس ها“، مشخصات خود از قبیل آدرس، نام و نام خانوادگی را ویرایش کنید.                   

3آیا برای خرید باید در سایت عضو باشم ؟

بله؛ قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل ثبت نام کنید.

4اگر رمز عبور (password ) را فراموش کنم باید چه کاری انجام دهم؟

باید در بخش ورود سایت، بازیابی رمز عبور را بزنید در این صورت رمز عبور جدید برای شما پیامک می شود و میتوانید همیشه با همان رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

در صورتی که بخواهید رمز عبور خود را تغییر دهید، به بخش “حساب کاربری من” بروید و به بخش ” تغییر رمز عبور” مراجعه کنید و رمز عبور فعلی (رمزی که برایتان پیامک شده است) را وارد کنید و سپس رمز عبور جدید خود را وارد کنید. پس از آن، روی تغییر رمز عبور کلیک کنید تا تغییرات اعمال گردد.

 

1چطور سفارش خود را ثبت کنم ؟
  1. ابتدا محصولات مورد نظر را به سبد خرید اضافه کنید برای این کار در صفحه محصول بعد از انتخاب رنگ و سایز “افزودن به سبد خرید” را کلیک کنید .
  2.  سپس به سبد خرید رفته و ادامه فرایند خرید را کلیک کنید و مراحل ثبت اطلاعات سفارش را انجام دهید، در انتهای این صفحه باید روش پرداخت خود را نیز انتخاب کنید.
  3.  روش حمل و نقل را انتخاب کنید.
  4. به صفحه پرداخت بروید و هزینه محصول را پرداخت کنید.
  5.  در آخرین مرحله صفحه تایید سفارش باز می شود و اعلام می کند که ثبت سفارش به درستی انجام شده است.
2چند روش برای پرداخت وجود دارد؟

در حال حاضر دو روش برای پرداخت وجود دارد:

  1. درگاه بانک
  2. کارت به کارت

 

 

در روش کارت به کارت پس از انجام فرآیند خرید صفحه “تایید سفارش” برای شما نمایش داده می شود که در این صفحه شماره کارت بانکی و نام صاحب حساب نمایش داده شده است

 پس از مشاهده این صفحه پیامکی برای شما ارسال می شود که وضعیت سفارش را “در انتظار بررسی” بیان می کند.

پس از بررسی در صورت تایید سفارش پیامک “در انتظار پرداخت” برای شما ارسال خواهد شد، لطفا هر چه سریع تر نسبت به پرداخت اقدام نمایید تا ثبت نهایی سفارش شما انجام پذیرد

🔔” تصویر فیش واریزی ” + ” کد سفارش ” را به واتساپ ارسال نمایید.

 

3چند روش حمل و نقل وجود دارد؟ و ویژگی هر کدام چیست؟

4 روش حمل و نقل داریم :

  1. 🚀اگر عجله دارید از این روش ارسال استفاده کنید

    📍این روش ارسال فقط برای شهر و حومه تهران می باشد نکته❗️: در این روش امکان انتخاب روز و بازه زمانی تحویل سفارش وجود دارد (حتما گزينه های روز و ساعت تحویل سفارش از قسمت پایین همین صفحه انتخاب شوند) نکته‼️: هزینه‌ی ارسال در این روش با توجه به مسافت، میزان ترافیک و شرایطِ جوی متغیر است و توسط نرم افزار اسنپ محاسبه می شود.

  2. 📍این روش ارسال فقط برای شهر تهران می باشد اگر ساکن شهر تهران هستید و تمام وقت در آدرس ثبت شده حضور دارید از این روش ارسال استفاده کنید نکته❗️ساعات توزیع در این روش ارسال ۱۰ صبح الی ۱۰ شب می باشد
  3. اگر عجله ندارید و در روزها و ساعات توزیع بسته ها توسط اداره پست در آدرس ثبت شده حضور دارید از این روش ارسال استفاده کنید نکته❗️احتمال تاخیر از طرف اداره‌ پست وجود دارد
  4. ❗️فقط در صورتیکه شهر شما شعبه تیپاکس دارد این روش ارسال را انتخاب کنید

 

 

برای شهر تهران سه روش ارسال وجود دارد: اسنپ باکس،  و پست پیشتاز
و برای شهرستان ها دو روش ارسال وجود دارد: پست پیشتاز و تیپاکس (در صورتی که در شهرتان تیپاکس وجود دارد این روش را انتخاب کنید.)

 

4کد کالا چیست؟

در سایت ما هر محصول با یک کد مشخص شناخته می‌شود که برای جستجو و یافتن سریع کالاها کاربرد دارد.

5 آیا می توان در تمام ساعات شبانه روز سفارش خود را ثبت کرد؟

بله، در 24 ساعت شبانه روز می‌‏توانید سفارش تان را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری ثبت شوند، با اولویت بالاتر  بررسی خواهند شد.

6 از وضعیت سفارش ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

زمانی که سفارش شما ثبت شود از طرف سایت ما به شما SMS ثبت سفارش فرستاده می شود همچنین در تمام وضعیت های سفارش، برای شما sms فرستاده می شود تا از فرآیند سفارش خود مطلع باشید.

7آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

از چهار روش ارسالی سایت ما فقط در روش اسنپ باکس میتوانید روز و ساعت ارسال را طبق جدول تعیین روز و ساعت در صفحه اطلاعات سفارش تعیین کنید که این روش ارسال هم فقط برای شهر تهران است.

1چگونه متوجه شویم محصول ناموجود شارژ شده است؟

در محصولات ناموجود سایت ما عبارتی نمایش داده می شود با عنوان “موجود شد به من اطلاع بده”  که اگر بر روی آن کلیک کنید شماره موبایل شما را از شما می گیرد و زمانی که آن کالا شارژ شود از طریق SMS به شما اطلاع میدهد.

2چگونه رمز عبور خودم رو تغییر دهم؟
  1.   ابتدا به صفحه کاربری خود بروید.
  2. روی عبارت تغییر رمز عبور کلیک کنید و بعد رمز جدید خود را وارد کنید.
  3. پس از ذخیره کردن سیستم شما را  از سایت خارج میکند تا با رمز جدیدتان دوباره وارد شوید.