رنگ سال 2023

دسته بندی ها FASHION_NEWS اخبار
موسسه پنتون واقع در نیوجرسی به عنوان معتبرترین موسسه‌ی رنگ در دنیا فعالیت می‌کند و تمام صنایع از جمله صنعت […]
30 آذر 1401

موسسه پنتون واقع در نیوجرسی به عنوان معتبرترین موسسه‌ی رنگ در دنیا فعالیت می‌کند و تمام صنایع از جمله صنعت چاپ، صنعت فشن و… اطلاعات و کد های رنگی که برای تولید محصولات خود نیاز دارند را از این موسسه دریافت می‌کنند. پنتون در واقع راه ارتباطی همه ی طراحان و صنایع در سراسر دنیاست.

 

 

فعالیت های موسسه ی پنتون:

 

  • ایجاد رنگ تخصصی برای حمایت از هویت برند شما در برابر دیگر برند ها، که اینکار با استفاده از روانشناسی رنگ ها صورت میگیرد.

 

  • تولید رنگ های سفارشی برای هر صنعت ازجمله ( رنگ های کاغذ، رنگ های پلاستیک، رنگ های نساجی)

 

  • ارائه ی پالت رنگی پنتون با آغاز هر فصل، که پالتی رنگی مشتمل بر ۱۰ رنگ را برای آن فصل معرفی می‌کند.

               رنگ سال 2022 چه رنگی است؟

 

رنگ سال 2023 چیست؟

 

 

Pantone رنگ Viva Magenta 18-1750 را به عنوان رنگ سال  2023 انتخاب کرده است. این رنگ یک زرشکی کم رنگ و ترکیبی از صورتی و سرخابی است. در حقیقت شاید بتوان آن را قرمز شرابی یا ارغوانی نیز نامید. این رنگ که از خانواده قرمز نشات می‌گیرد، نه تنها ریشه در طبیعت دارد بلکه بیانگر شجاعت، شور و مثبت‌ اندیشی پس از دوره تاریک کووید ۱۹ است.

روانشناسان عقیده دارند رنگی که برگزیده و دلخواه کسی است می تواند گویای خصوصیات اخلاقی و روانشناسی او باشد تمامی رنگ‌ها نماد و مظهر یک چیزی هستند و در روحیه انسان تاثیرات بسیاری می‌گذارند و رنگ مورد علاقه شما، در مورد خصوصیات شما می گوید،

 

 

پنتون این رنگ  را نماد شجاعت و سرزندگی برای ایجاد آینده‌ای مثبت و ایجاد اشتیاق به زندگی بیان کرد همچنین مجنتا نشانگر گرما، جسارت و شوخ طبعی برای قوی کردن روحیه انسان در شرایط مختلف است.

 

رنگ سال 2023 قرار است با انرژی و نشاط، روی دیگری از قدرت را به ما نشان دهد. در حقیقت حسی که این رنگ منتقل می کند، همان چیزی است که همه ما برای آینده ای خوش بینانه تر به آن نیاز داریم.

 

 

Viva Magenta را با چه رنگ هایی میتوانیم ست کنیم؟

 

  • یکی از بهترین رنگ هایی که در کنار Viva Magenta قرار می گیرد، مشکی است. با ترکیب این دو رنگ می توانید استایلی شیک و البته مرموز داشته باشید این ترکیب رنگ برای محیط های رسمی مانند مهمانی و حتی محیط کار بسیار مناسب است.

 

  • رنگ سال 2023 به عنوان یک رنگ پر شور و حرارت، در کنار یک رنگ خنثی مانند خاکستری، می درخشد.

 

  • به طور کلی طیف رنگ آبی تیره، در کنار سرخابی قرمز ترکیبی بسیار چشم نواز خواهد ساخت. اگر طرفدار لباس های جین هستید، می توانید به راحتی رنگ سال 2023 را با شلوار، دامن و کت جین ست کنید.

 

  • اگر به دنبال لباسی شیک و مطابق مد روز برای مهمانی یلدا و شب سال نو هستید، ترکیب دو رنگ سبز و مجنتا می تواند کاملا ایده آل باشد.

 

 

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رنگ سال 2023”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *