فرم اندام مثلث وارونه چیست؟

دسته بندی ها فرم بدن
فرم اندام مثلث وارونه چیست؟ شکل بدن مثلث معکوس با شانه های پهن و یا سینه ای که تا باسن […]
19 بهمن 1401
فرم اندام مثلث وارونه چیست؟

شکل بدن مثلث معکوس با شانه های پهن و یا سینه ای که تا باسن باریک می شوند مشخص می شود و باریک بودن کمر به دلیل کوچک بودن دور باسن به خوبی نشان داده نمی شود. این باعث می شود که بدن مانند یک شکل مثلث وارونه به نظر برسد. شانه های قوی اغلب به این اندام بدن ظاهری ورزشی می بخشد.

 

خصوصیات اندام مثلث وارونه:

 

 

  •   شانه ها گسترده تر از خط ران هستند.
  •   باید روی پایین تنه تمرکز کنیم .
  •   باسن در مقایسه با شانه صاف به نظر میرسد.

 

اگر فرم بدن مثلث وارونه دارید باید چه بپوشید؟

همانطور که درباره خصوصیات بدن مثلث وارونه گفتیم کمر و باسن در این اندام ها به نسبت شانه و سینه باریک تر است و عرض کمتری دارد اگر شما دارای این اندام هستید باید لباس هایی را انتخاب کنید که بالاتنه ی شما را ظریف تر و پایین تنه را حجیم تر نشان دهد، تنها در این صورت است که می توانید هماهنگی و تعادل را در ظاهر اندامتان بیشتر کنید.

 

 

یقه ها :

یقه ها باید باریک و بلند باشند تا عرض قسمت بالای بدن از نظر بصری کاهش یابد، یقه های باز V شکل یقه آرشال و یقه های چهارگوش عالی هستند.

 

 

آستین :

آستین های تنگ و باریک انتخاب کنید تا از پهنای شانه های خود جلوگیری کنید. مانند آستین های رگلان، کیمونو یا آستین های دولمن

همچنین از جزئیات سنگین مانند دکمه های دور شانه خودداری کنید. آستین های پفی نیز چشم را به سمت شانه های پهن می کشاند.

 

پیراهن :

پیراهن های مناسب اندام مثلثی وارونه باید بر کمر تأکید داشته و بالای بدن و شانه ها را کم حجم تر نشان دهد.
برای افزایش حجم به ناحیه لگن ، به دنبال پیراهن هایی باشید که از کمر تا باسن حجیم تر می شوند، پیراهن هایی انتخاب کنید که پایینشان رنگ های تیره تر از بالا داشته باشد و همچنین با یقه باریک مانند: پیراهن های کلوش و بدون آستین ، پیراهن کمربند دار.

از پیراهن های دارای جزئیات یا تزئینات در قسمت بالای بدن و ناحیه شانه خودداری کنید.

 

 

شلوار :

هر استایلی که باعث افزایش حجم  پایین تنه می شود و برای اندام مثلث وارونه عالی است.
شلوار های دارای جیب های فلاپ (جیب های در دار)، شلوارهای شش جیب، شلوارهای رنگی، شلوارهای دارای طرح‌ شلوغ و جیب‌ها و تزئینات زیاد و شلوار دم‌پا از نمونه شلوار های مناسب این اندام هستند.
برای جلب توجه پاها، شلوارهای رنگ روشن انتخاب کنید. و برای افزودن حجم به باسن ، جزئیات زیادی مانند جیب ، تزئینات در جیب پشت یا جلو ، الگوها و چاپها را اضافه کنید.

 

 

دامن:

دامن ها باید به باسن حجم بدهند و شانه ها را متعادل کنند.هر نوع مدل دامن که از ناحیه لگن را حجیم تر نشان دهد و یا عرض بصری را به باسن اضافه می کند، برای شکل بدن مثلث معکوس بهتر است.

از جمله دامن‌های چین‌دار دامن‌های لوله‌ای دامن‌های کلوش پلیسه‌ها و الگوهای شلوغ در پایین‌تنه در این اندام مورد استفاده است.

یکی دیگر از راه های جلب توجه به پایین تنه ، انتخاب دامن در رنگ های روشن ، نوارهای افقی و الگوها است. آنها باید روشن تر از قسمت بالایی شما باشند.
از دامن های تنگ که لگن و باسن را کوچک نشان می دهد، خودداری کنید.

 

تاپ و تیشرت:

تاپ ها و تی شرت های ساده و ظریف تاپ هایی با یقه های چسبیده به گردن و تاپ های آستین حلقه ای مناسب افراد با فرم بدنی مثلث وارون است.

 

 

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرم اندام مثلث وارونه چیست؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *