رنگ های پاستلی

دسته بندی ها ست کردن رنگ ها نکاتی برای استایل بهتر
رنگ های پاستلی معمولا از ترندهای بهار و تابستان هر سال هستند و دانستن قوانین ست کردن ظاهر و استایل […]
14 خرداد 1402

رنگ های پاستلی معمولا از ترندهای بهار و تابستان هر سال هستند و دانستن قوانین ست کردن ظاهر و استایل و استفاده از آن ها مفید است.

 

رنگ های پاستلی چیست؟

رنگ‌های پاستلی رنگ‌هایی هستند که به اندازه کافی سفید در آن‌ها مخلوط شده است تا رنگ‌های موجود درچرخه رنگ را به رنگ هایی کم رنگ تر تبدیل کند.

محبوب ترین رنگ های پاستلی سال، صورتی روشن، لاجوردی روشن، نعنایی کرمی و زرد متمایل بوده است. همه این رنگ ها فقط کمی تفاوت با الگوی استاندارد رنگ ها دارند.

 

 

 

در این مطلب 5 تا از بهترین رنگهای پاستلی را با تصاویر و کدهای رنگی مربوط به آنها آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده میکنید:

 

شماره 1 – Candies Be Love (آب نبات عشق است):

 

 

شماره 2 –  – Love-caroon _ عشق کارون

این پالت رنگ پاستلی کمی گرمتر است.

 

 

شماره 3 -– Sugary-Colored Pills قرص های قندی رنگ:

 

 

شماره 4 – – Mint to Be  نعناع برای بودن:

 

 

شماره 5 __ Donut Move دوناتی

 

 

سِت کردن رنگ‌های پاستلی

استفاده از رنگ‌های پاستلی در استایل، شما را جذاب و خوش پوش می‌کند اما شرط آن، این است که بدانید چگونه باید از آنها استفاده نموده و در کنار کدام رنگ‌ها سِت کنید.

 

استفاده از رنگ‌های پاستلی با رعایت اصل مینیمال

در روزهای عادی و در استایل روزانه، سرتا پا پوشیدن به رنگ پاستلی چندان جالب نیست. استفاده از رنگ‌های پاستلی تحت شرایطی که لباس دارای الگوی واضحی نباشد نیز جذاب است.

 

 

ترکیب رنگ‌های پاستلی با رنگ‌های خنثی

رنگ‌هایی مانند سفید، بژ و طوسی در ترکیب با رنگ‌های پاستلی ترکیبی دوست‌داشتنی و بسیار متعادل و چشم ‌نواز ایجاد خواهد کرد. ترکیب سبز نعنایی با سفید حس آرامش و خنکی را القا می‌کند و ترکیب صورتی آدامسی، زرد موزی و هلویی با طوسی ترکیبی بسیار شیک و دوست‌داشتنی خواهد بود.

 

 

چند نکته طلایی جهت ست کردن با این رنگ ها را باید مدنظر داشته باشید:

 

  1. در هنگام انتخاب رنگ از پالت رنگ های پاستلی، به تناژ رنگ پوست خود توجه داشته باشید. برای افرادی با پوست و مو روشن رنگ های تیره‌تر مانند قهوه ای و نسکافه ای و برای افرادی با رنگ پوست و مو تیره‌تر، تناژ رنگ های روشن مانند زرد و بنفش پیشنهاد مناسبی است.
  2. اگر چه رنگ های پاستلی زیبایی خاصی به استایل شما می بخشند؛ اما استفاده دائمی از آن را در برنامه لباس پوشیدنتان قرار ندهید. چرا که ممکن است در طولانی مدت ظاهر شما را بی انرژی و رنگ پریده نشان دهند.

 

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رنگ های پاستلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *